Postadres: Fabrykswei 11, 9216 WR Oudega (Small.), tel. +31 (0)512 371999 |
Copyright © |
Niets uit deze website mag worden gecopieerd of door derden gebruikt zonderuitdrukkelijke toestemming van de webmaster.: |
Deze website gebruikt cookies. Als U deze en de volgende pagina's bekijkt gaan we ervan uit dat U ons toestaat deze cookies en eventueel andere technieken te laten plaatsen. Meer uitleg vindt U in onze Privacy Verklaring. |
This website uses cookies. If you continue to look at this and the following pages we assume that you allow us to place these cookies and possible other techniques. For more info see our Privacy Policy. |
Ondanks zijn eerdere "eed": Nooit meer een houten boot, haalde Allan met een vriend een in Harwich gebouwde woodcore Skua naar ontwerp van Woods Designs, naar IJmuiden. In hun schaarse vrije tijd zeilden Allan en Marijke op IJsselmeer en Wadden aan boord van hun woodcore "EVECOMeback" om de ontwikkelingen rond de snelle kajuitcatamarans uit eigen ervaring te kunnen volgen. In 1991: SKUA "EVECOMEBACK". Toen zoons Floris en Roeland werden geboren waren de Skua en een inmiddels ook ingeruilde Hirondelle mkII catamaran te klein. De Hirondelle werd verkocht en jaren later verhuisde de SKUA naar Rügen, waar de nieuwe Duitse eigenaar alsnog het oorspronkelijke plan, om een lage middenkajuit tussen de rompen te bouwen, wilde verwezenlijken. Om de Friese Wateren te verkennen en de havens rond IJsselmeer en op de Wadden- De winkelverkoop daalde door de opkomst van webshops, een trend die Allan als watersport- Evecom zal een klein bedrijf blijven waar het persoonlijke contact met de "klant" boven het commerciële belang gesteld wordt. Dankzij dit persoonlijk contact kunt ook U profiteren van de ervaringen van hen die U voorgingen als Evecom- |
In spite of Allan's former "oath" never to own a wooden boat again, he bought and sailed from Harwich to IJmuiden a woodcore SKUA catamaran designed by Richard Woods. Marijke and Allan sailed their first larger catamaran in their sparse free- To discover the inland waterways and lakes of Friesland a well maintained Marieholm 26 longkeeler in their homeport changed hands. For Allan this was a sense of reliving of the years on his "Golden Hind" but his Marijke couldn't get used to the large heeling angles. When the just too low headroom combined with some back-
Shortly after that a very promising 9m Catalac, that Allan wanted to rejuvenate completely, replaced her. Alas during the "maidentrip" to Oudega, both engines showed problems which helped to re- Already in the mid- The store sales decreased due to the rise of webshops, a trend that was not Allan's piece of cake. He doesn't want to sacrifice the contact with the fellow- Evecom will remain a small company that places the personal relationship with the customer above commercial interests. Thanks to this personal contact you too can profit from the experiences of those who preceded you and became an Evecom acquaintance. |